SECRETARIA DE DIRECCIÓ (CONTRACTE DE SUBSTITUCIÓ)

  • Altres
  • Temps complet
  • 22.542 €
  • 08029, Barcelona, Barcelona, Espanya

A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.

 

Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.

Estem cercant una persona per cobrir una baixa mèdica de tècnic/a especialitzats en secretaria de direcció.

 

FORMACIÓ:

-Graduat/da / CFG Superior Administratiu/va i/o secretaria de direcció.

 

FUNCIONS I TASQUES:

Relacions Externes i Gestió de Contactes:

  • Elaboració de la base de dades de contactes (proveïdors, clients) amb el suport de la direcció i el departament de comunicació.
  • Atenció i programació de visites institucionals i reunions amb l'equip de direcció.
  • Coordinació de les agendes i reunions de l'equip directiu.
  • Gestió d'espais per a reunions internes i activitats generals de l'entitat.
  • Recollida i canalització de les comunicacions de l'entitat amb interlocutors externs.
  • Supervisió de l'equip de recepció i manteniment de les infraestructures.


Suport a la Direcció:

  • Preparació de plantilles i registres econòmics (pressupostos, matrícules, resums) per a la direcció.
  • Suport en l'elaboració de documents, actes, informes i presentacions per a les reunions de la Junta i l'Assemblea.
  • Registre de l'entitat en organismes oficials com Utilitat Pública, RELI, RESES, etc.


Gestió de Subvencions i Licitacions:

  • Seguiment dels calendaris de convocatòries de subvencions i licitacions.
  • Preparació i tramitació de formularis electrònics per a sol·licituds de subvencions i expedients de licitació.
  • Coordinació de la documentació amb els departaments tècnics i la direcció, segons les bases de les subvencions i plecs de licitació.
  • Seguiment de les fases de sol·licitud i resposta a requeriments administratius.
  • Preparació de la documentació per a la contractació en licitacions.


Tasques Administratives:

  • Registre i seguiment del disseny i aprovació de projectes, planificació i adjudicació de recursos.
  • Altres tasques administratives assignades per la direcció.

 

CONDICIONS:

Contracte: Substitució Baixa IT.
Jornada: completa (38,5 h/s).
Horari de dos dies intensius de 8 a 18 h i tres dies de 8 a 14.45 h.
Salari: 22542€ anuals bruts.

 

Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!