A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de tècnic/a administratiu/va en suport qualitat.
FORMACIÓ:
Formació específica en Administració, gestió de qualitat i processos, auditoria interna.
FUNCIONS I TASQUES:
- Suport al àrea de qualitat y digitalització en l’elaboració de documents, Actes, informes i presentacions per les reunions del comitè de qualitat.
- Gestió de la documentació interna del òrgan de govern.
- Manteniment i actualització de la documentació de l’entitat referida al model de gestió de qualitat.
- Recopilació i preparació de les dades de satisfacció general del grups de interès que es supervisen des de el òrgan de govern.
- Recopilació y preparació de dades per implementar el CRM a l’entitat i altres processos de digitalització.
- Gestió i seguiment amb la secretaria tècnica del calendaris de auditories intens de qualitat.
- Seguiment de les avaluacions internes de qualitat de les àrees de treball y processos claus de l’ entitat conjuntament amb la secretaria tècnica.
- Suport organitzatiu y documental puntual a processo de treball claus de l’entitat
- Altres tasques administratives pròpies del lloc de treball que li siguin assignades per Direcció i secretaria tècnica.
CONDICIONS
Contracte Substitucó per baixa IT
Jornada complerta de 38.5 hores
Horari de dilluns a divendres (2 dies horari compacte fins les 15) divendres fins a les 15
Salari de 22.542.27 € bruts anuals.
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura